Saturday, October 27, 2012

today i will choose joy

Today in Poland, there is terrible weather. In some place even the snow fell. In my area rains all the time. To cheer You up i'm gonna show You my first LO on POPS OF papers. I made it long time ago, immediately when i got package with those gorgeous papers. Sorry for the nudity of my son, but i love this picture so much that i had to scrap this.

I also want to show You a little sneak peak of my new projects, that i'm working on...


have a nice weekend
xoxo
Ola

8 comments:

gurka_krolowa said...

Zawsze się wstydzę, kiedy oglądam zdjęcia mojej osoby w pełnym negliżu, w moim rodzinnym albumie xD chyba trzeba zostać rodzicem, żeby zrozumieć ten fenomen hahaha. Co innego taki skrap....myślę, że nie miałabym takiego problemu, gdyby moje zdjęcia topless miały taką oprawkę :D

gurka_krolowa said...

Aaaa btw. uwielbiam Twój nowy baner ten u góry bloga :D jest gordżes na maksa!

olennka said...

Guru kochana jesteś,cieszy mnie każde słowo jakie mi tu piszesz :) jestes moim podtrzymywaczem na duchu:**

antilight said...

Jakbyś mi nie powiedziała, że tam jakaś golizna jest to bym niezrozumiała o czym to zdjęcie jest :P Dopeiro jak się wpatrzyłam to się zarumieniłam :D

olennka said...

Anti :D

Mira said...

hihihi! cudny skrapek! Pisz o tych projectach pisz! Bo ciekawości nie ma dość! ochach

olennka said...

Oj Mira , juz niedługo, juz niedlugo /.....

Unknown said...

poka poka co tam tworzysz :D
i w ogóle OCHHHH nad Twoim nowym wyglądem bloga robię! cudny jest :)